Eindelijk foto's en Lombok - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Sander Scholten - WaarBenJij.nu Eindelijk foto's en Lombok - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Sander Scholten - WaarBenJij.nu

Eindelijk foto's en Lombok

Door: sanderscholten

Blijf op de hoogte en volg Sander

08 September 2010 | Indonesië, Singaraja

Hallo,

Eindelijk kan ik foto's goed en snel uploaden op internet, er staan nu 10 foto's op deze site. Omdat dit het maximum is heb ik meerdere foto's op mijn hyves gezet in de map "Bali 2010".

www.sander-scholten.hyves.nl

De laatste paar dagen zijn we goed doorgekomen op de universiteit, en we hebben al wat meer contact gelegd met de andere internationale studenten uit onze klas.
Donderdag begint hier in Indonesie een kleine vakantie die duurt tot en met maandag. We gaan als het goed is met 10 andere internationale studenten een kleine week vakantie vieren op Lombok, een eiland verder naar het Oosten. Die vakantie hebben we ook wel verdiend na 1,5 week te hebben gestudeerd. We nemen de scooters mee op de Ferry en waar we daar slapen zien we wel. We hebben in ieder geval niets geboekt. De laatste paar dagen hebben we op Bali ook redelijk veel gezien, omdat we nu scooters hebben voor de hele maand. We zijn bijvoorbeeld naar meerdere watervallen geweest (zie foto's). De watervallen zagen er allemaal heel gaaf uit ook omdat ze soms in een kleine jungle lagen. Verder zijn we nog een paar keer op een vrije middag naar Lovina gereden, hier hebben we een paar keer voor een paar euro gezwommen in de zwembaden van mooie resorts. Dat was dan ook wel weer relexed!! Verder hebben we hier eergisteren de eerste regenbui gehad, rond een uur of 4 in de middag begon het gigantisch hard te regenen. Het regenwater was gewoon warm en na een uur te hebben geschuild in een meubelzaak was de bui ook weer voorbij. Ook hebben we voor het eerst zelf gekookt in plaats van gebruik te maken van de vele eet tentjes langs de weg, ik moet zeggen het smaakte nog best goed! Vanmiddag hadden we verder weinig te doen, ik heb de scooter gepakt en ben gewoon gaan rijden, Je ziet zo wel veel nieuws van het eiland. Ik kwam uit eindelijk verder oostwaarts aan de kust terecht. Daar heb ik nog een potje gevoetbald op het strand met een paar jongens en tegen etenstijd ben ik weer naar huis gereden.

In plaats van de laptop gaat de camera mee naar Lombok dus als we terug zijn op Bali schrijf ik weer een nieuw verslag.

Tot dan


  • 20 September 2010 - 13:27

    Robert:

    Eey sander,

    Hoe zit het met de andere twee reisgenoten. Houden zij ook een blog bij? Maar als ik de blogs even snel doorkijk bevalt het jou daar wel. Geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Singaraja

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2011

Het allerlaatste reisverslag

07 Januari 2011

Familie weer vertrokken

23 December 2010

Familie aangekomen op Bali!

08 December 2010

weekend naar Kuta

01 December 2010

Singapore en vulkaan beklimmen
Sander

Actief sinds 09 Aug. 2010
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 45021

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2012 - 21 Januari 2013

Studeren aan William Paterson University (NJ)

23 Augustus 2010 - 22 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: