De heenreis en aankomst op Bali - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Sander Scholten - WaarBenJij.nu De heenreis en aankomst op Bali - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Sander Scholten - WaarBenJij.nu

De heenreis en aankomst op Bali

Door: sanderscholten

Blijf op de hoogte en volg Sander

25 Augustus 2010 | Indonesië, Singaraja

Hallo mensen,

We zijn gister avond(Indonesische tijd) heel aangekomen op Bali. Het vliegen was echt relexed en de 17 uur vlogen letterlijk en figuurlijk voorbij. We hadden de keuze uit een stuk of 50 films en allerlei muziek, van Herman van Veen tot aan u2. Elk uur kwamen ze wel langs met drinken, noodles, Nederlands eten of iets anders. Op het vliegveld in Denpassar stond een man met een blaadje met Sundar, Kristiaan e Saron erop dus we gingen er van uit dat hij ons daar mee bedoelde, en dat was gelukkig ook het geval! Hij bracht ons naar zijn taxi en na 3 uur waren we bij ons huis in Singaraja, helemaal in het Noorden van Bali. Ze rijden hier als idioten en de taxi zou in NL nooit meer door de APK heenkomen vandaar dat het zo lang duurde. Het huis ziet er allemaal prima uit, het is een redelijk ruim vrijstaand huis met een mooie veranda, Sharon en Kristian zijn gelukkig ook tevreden.De eerste indrukken zijn dus wel goed, en we gaan er vanuit dat we ons hier wel 5 maanden kunnen vermaken.Toen ik vanmorgen voor de eerste keer over straat liep werd ik van top tot teen aangekeken en iedereen tuutte of zwaaide wel een keer, dit was wel normaal omdat mensen hier niet zo vaak een blanke westerling van 2 meter zien. Ik zit hier nu met mijn laptop op het terras van een internet cafe, 5 minuten van ons huis voor 30 cent per uur dus ik denk dat ik hier nog wel vaker zit.

Groeten

  • 25 Augustus 2010 - 10:28

    Peter, Manon En Siem:

    Mooi om te horen dat de reis goed is gegaan!

  • 25 Augustus 2010 - 11:54

    Christel En Walter :

    ha die Sander,
    Laat die Balinezen maar lachen en toeteren,maar jij gaat een hele mooie tijd daar tegemoet. Geniet ervan en.. succes
    En mooi dat je heel bent over gekomen.

  • 25 Augustus 2010 - 12:03

    Herman En Lucy:

    hallo sander, mooi dat je goed bent aangekomen.leuk dat we je verslag krijgen. zo kunnen we je toch nog in de gaten houden! veel plezier hoor.groetjes.

  • 25 Augustus 2010 - 12:10

    Joost:

    Hé Sundar!!

    Gaaf man zo'n reis, 5 maanden naar Bali! Je gaat vast hele mooie ervaringen op doen. Ik ben er benieuwd naar de verhalen, deze site staatt bij mijn favorieten ;)

    Groetjes

  • 25 Augustus 2010 - 12:18

    Lonneke:

    Sander,
    Leuk dat je mij deze link heb gegeven. hier ga ik zeker vaak op kijken hoe het je bevalt op Bali.
    Hopellijk heb je daar een leuke tijd.
    Liefss,

  • 25 Augustus 2010 - 13:03

    Leon:

    Hier G-tje!
    Mooi om te horen dat het bevalt en dat je goed bent aangekomen.
    Man duur ofniet dat internet daar:P.
    Maak er wat moois van!
    Groeten

  • 25 Augustus 2010 - 16:19

    Betsy Telgenkamp:

    HA! Mooi dat onze Sundar veilig is aagekomen. Je schrijft er best relaxed over dus dat worden prachtige 5 maanden. Ga je ook nog wat doen tussen het laptoppen bij de buren door? Ik zie dat je er in ieder geval mooi weer bij hebt, hier is het grauw en herfstig. Een toet'n vol groet'n, uw toegenegen tante Betsy

  • 25 Augustus 2010 - 17:01

    Joukje:

    Sander,

    wat erg wat erg wat erg. we hebben elkaar helemaal niet meer gezien:(
    ik vond dat wel jammer maar jij was woensdag?? vertrokken toen ik terug kwam.. maar ik heb nog wel aan je gedacht hoor! hoe was je feestje?? veel mensen van de partij geweest? nou aan de foto's te zien was het leuk.. Ik ben blij om te horen dat je het de komende 5 maanden wel ziet zitten daar. Ik denk ook echt dat dat geen probleem gaat worden, dat loopt allemaal vanzelf wel.. Natuurlijk ga ik je wel missen op het werk hoor:(
    Nou hou me maar op de hoogte, ik zal het bijhouden via deze site! ik hoor het wel weer! liefs je collegaaatje Jouk

  • 25 Augustus 2010 - 18:22

    Ma En Pa:

    Hé Sundar,
    Mooi dat je goed aangekomen bent. Het is nu wel stil in huis. Effe wennuh dus. Hier is alles goed. Houd je haaks.
    Je ouwelui.

  • 26 Augustus 2010 - 18:11

    WilleMien:

    Ha, Sundar,
    Fijn dat je heelhuids bent aangekomen.Ben benieuwd naar je avonturen. Genietervan!

  • 29 Augustus 2010 - 08:45

    Kees En Annelies:

    Hallo Sander, Leuk om jouw eerste reisverslag te lezen. Een goed begin. Wij wensen jou veel plezier.

  • 30 Augustus 2010 - 08:40

    Tom Gierveld:

    Heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Singaraja

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2011

Het allerlaatste reisverslag

07 Januari 2011

Familie weer vertrokken

23 December 2010

Familie aangekomen op Bali!

08 December 2010

weekend naar Kuta

01 December 2010

Singapore en vulkaan beklimmen
Sander

Actief sinds 09 Aug. 2010
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 45043

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2012 - 21 Januari 2013

Studeren aan William Paterson University (NJ)

23 Augustus 2010 - 22 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: