Familie aangekomen op Bali! - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Sander Scholten - WaarBenJij.nu Familie aangekomen op Bali! - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Sander Scholten - WaarBenJij.nu

Familie aangekomen op Bali!

Door: sanderscholten

Blijf op de hoogte en volg Sander

23 December 2010 | Indonesië, Singaraja

Hallo mensen,

Het was al weer een tijdje geleden dat ik een verslag heb geschreven, maar vorige week woensdag is zo’n beetje de halve familie aangekomen op Bali. Pap, mam, Maartje, Marietje en Jan heb ik ‘s middags opgehaald van het vliegveld. Vanuit een besneeuwd en veel te koud Nederland kom je eindelijk in een tropisch warm Balie en dat is natuurlijk even wennen. De vlucht was verder voor hun goed verlopen en de taxirit van Denpasar naar het hotel in Lovina nam zo’n 3 uur in beslag. Het eerste uur werd vol bewondering naar buiten gekeken en klonken kreten als “mooj toch eens kiekn” en “oh god oh god, dat dat allemaal kan” redelijk vaak door de 8 persoons taxi. Na een uur sloeg de vermoeidheid ook wel toe. De scooters vlogen verder links en recht voorbij, maar uiteindelijk waren de eerste indrukken op Bali goed. Het weer was op moment van aankomst in Balie echt warm, maar omdat het regenseizoen begonnen is koelde dit ook al snel weer een beetje af en regende het hoger in de bergen ook al weer echt hard.’s Avonds rond 7 uur kwamen we aan in het hotel in Lovina, na even rustig te hebben gezeten en de tassen weg te hebben gezet hebben we verder in de straat wat gegeten, ik ben in Lovina gebleven en heb ook in het hotel geslapen. De volgende dag was het vooral rustig aan doen, we hebben verder toen niet veel gedaan. Maartje is later wel verhuisd naar ons huis in Singaraja, ze blijft bij mij, Sharon en Kristian logeren. Ook zijn we nog naar de hot springs geweest in Lovina,dat was wederom relaxed alleen dit keer wel heer erg druk omdat het een balinese feestdag was en er weer overal ceremonies waren. ’s Middags was dus bijna heel balie vrij af en was het ook echt druk bij de hot springs! Gister avond hebben we met Enik afgesproken in Lovina en zijn we ook met Kristian en Sharon uit eten geweest. ’s Ochtends zijn we met de auto en Maartje en ik op de scooter naar de Sekumpul watervallen geweest, dit zag er weer gaaf uit. We hebben verder een paar keer aan het zwembad gelegen bij het hotel en zijn ook nog naar de Jatiluih rijstvelden geweest, dit keer wist ik de weg dus dat was al een stuk makkelijker en iedereen vond het mooi om te zien.
We zijn nu een beetje plannen aan het maken voor wat we verder allemaal nog kunnen doen.
Verder ben ik nog gewoon naar de universiteit geweest en heb nog wat opdrachten ingeleverd die we moesten doen.

Uiteindelijk is de eerste week op Bali met zijn allen goed bevallen! Iedereen heeft het wel naar zijn zin en we hebben al aardig wat dingen in de planning. Daar schrijf ik de volgende keer over.

Groeten uit Bali!

• 23 December 2010 - 10:01

Peetoompje:

Druk met de studie lees ik!
    Geniet er nog van en doo't betke henig an met mijn familie.
    Nog een maandje en dan kun jij ook weer lekker in de kou lopen.

• 23 December 2010 - 13:00

Boer Walter:

Wat ga je allemaal voor je geliefde famillie koken tijdens de kerstdagen Sander?
    Normaal gesproken kun je aanschuiven maar dit keer ben jij de gastheer! Zal mie verniejen.
    Mooi om te horen dat ze allemaal zo onder de indruk zijn,geniet ervan met z'n allen en...
    Prettige feestdagen!
    Christel en Walter en de rest

• 23 December 2010 - 16:35

Bas:

Goeiendag Ss!
    Mooi dat de fam goed is overgekomen en al! ondertussen hebben we natuurlijk jullie huis gesloopt haha. net hebben busker, lesker en ik nog achter op de slee gezeten achter de trekker van pots! wereld van verschil he.. Maar ik wil jullie alvast fijne feestdagen wensen en tot snel alweer,

Gegroet.

• 23 December 2010 - 17:00

Joukje:

Heee sander!

hoe is het met je daar?
    zoals ik leees goed.
    en wat ben je bruin:O
    het ziet er echt super tof uit allemaal daar.
    tot snel maar weer
    xx

• 23 December 2010 - 19:24

WilleMien:

Goed te horen dat de familie de reis heeft overleefd. Doe ze vooral de hartelijke groeten en alvast fijne feestdagen op tropisch Bali! Hier ligt nog steeds sneeuw en er komt regelmatig een vers laagje bij. Overdag vriest het een paar graden en 'snachts 5 tot 10 graden. Verder alles prima hier. Geniet ze!!!!!!

• 23 December 2010 - 21:40

Annie Reinerink:

Hallo Sander!
    Nu de familie ook in Bali is, krijg je opeens reacties van "onbekende personen"... Ik wil jou, Marietje en Jan en jouw ouders, de hartelijke groeten doen en jullie hele fijne feestdagen en een hele mooie vakantie toe wensen.
    Groeten uit Geesteren van Annie Reinerink en familie!

• 23 December 2010 - 22:47

Lucy:

ha die sander! wat leuk dat maartje bij jullie in huis logeert!!
    wij wensen iedereen en jou natuurlijk in het bijzonder, fijne feestdagen. en geniet nog maar van alles daar. vooral van het weer, want je weet niet wat je mist!
    Groetjes.

• 24 December 2010 - 12:35

Jos En Paulien O.A.:

Hallo allemaal,
    Wat fijn dat jullie samen daar Kerst ,Oud en Nieuw en Paulien's verjaardag kunnen vieren. Het feest was super. We wensen jullie fijne Feestdagen en een Gelukkig en Gezond 2011.Paulien alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes van ons allen uit Geesteren

• 24 December 2010 - 15:46

Hetty En Marinus :

Fijne feestdagen, Paulien alvast gefeliciteerd en een goede jaarwisseling. Groeten aan allemaal .Vanuit een wit en koud ENTER.

• 24 December 2010 - 21:25

Bennie En Suze \kids:

Hoi Paulien,Jos,Marietje,Jan,Maartje,en
    Sander.

Wat leuk om dit te lezen van jullie.
    Mooi dat de reis goed is verlopen, en dat het daar beter weer is dan hier,wij hebben een oprechte WITTE KERST!!!!!!
    We genieten hier van jullie mooie verhalen,en blijven met jullie op de hoogte...
    Ik wens jullie allen een hele mooie Kerst,met mooi weer en een goed uiteinde en alles wat je verder tegenkomt!!!!!!
    Nu Paulien alvast gefeliciteerd, en een hele mooie dag daar gewenst met iedereen om je heen.....
    Wij wachten in Geesteren op jou GEBAK en jou VERHALEN natuurlijk.{grapje} Ook van jou Marietje!!!!!!!!!!

Vele Groetjes van 0ns Oet Geeste.

• 25 December 2010 - 14:13

Rob Mos:

Hallo Sander, Jos, Pailien en Maartje

vanuit een besneeuwd Tubbergen en
    Geesteren

Fijne feestdagen en een gezond 2011

Maak er een leuke tijd van.

Groeten
    Heidi, Luca, Rob en Gerard Mos

• 25 December 2010 - 14:39

Fam. Grothues:

Hallo familie Scholten en Nijhuis,
    Harstikke leuk om dit verslag te lezen en fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad (lang hé?). Wij wensen jullie met z'n allen hele fijne kerstdagen en een hele goede jaarwisseling. Geniet van elkaar en we houden de site in de gaten.
    Vele groeten uit een koud, besneeuwd Nederland.
    Gerard, Cecile, Koen en Maret.

• 27 December 2010 - 13:05

Kees En Annelies:

Dag Sander Maartje, Jos, Paulien, Marietje en Jan,
    Heel veel plezier allemaal. geniet van het tropische paradijs. Paulien een hele fijne verjaardag morgen en een heel goed 2011.

Kees en Annelies

• 27 December 2010 - 14:40

Trui En De Kearls :

Sander,geweldig!!! Mooi dat't al zo kan,ha'k hoas't zegt. Luk't n luk met t Haarbrichse volk doa'r bie oe, wat'n tractaazie veur de bewoners doa'r!! No, mie jong'n,maak d'r tehoop wat moois van. Geniet'n!!! Groet'n van oonsal. Trui en de kear'ls oet Haarbrig.

• 27 December 2010 - 19:20

Marike:

Leuk dat het zo bevalt met zijn allen.
    Paulien, van harte gefeliciteerd met je verjaardag op Bali en een hele, leuke en speciale dag gewenst!
    Groeten aan iedereen van Marike

• 28 December 2010 - 09:55

Annie En Bennie :

We wensen jullie allemaal nog een hele fijne vakantie en een goede jaarwisseling! Paulien van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

• 28 December 2010 - 10:54

Cecile:

Paulien, Ik weet dat je één dezer dagen jarig bent, vandaag?
    Van harte gefeliciteerd (deze verjaardag vergeet je nooit weer), geniet ervan met elkaar en een prettige jaarwisseling

• 28 December 2010 - 14:55

Henk En Anja :

Hallo Sander en natuurlijk de hele verdere familie,
    Goed te horen dat jullie het zo naar de zin hebben met de hele familie in een heerlijk warm land.
    Paulien van harte gefeliciteerd met je verjaardag, vier het maar goed, want die temperatuur krijg je nooit weer op je verjaardag.
    Verder wensen wij jullie allen een fijne, gezellige en spetterende jaarwisseling.
    Tot volgend jaar, dan proosten we samen op 2011.
    Heel veel "warme" groeten van Henk, Anja, Koen-Marieke, Maureen en Ramon.

• 28 December 2010 - 16:57

WilleMien:

Wat leuk, dat zoveel mensen aan jouw verjaardag denken, Plien. Nou, dan feliciteer ik je dus ook van heel ganser harte met je verjaardag. Ook namens Ria, die een dag te laat was om jullie een fijne vakantie te wensen. Ze heeft er nog steeds last van!! Verder alles goed en wit, hoewel het nu soms dooit. De stapel post groeit gestaag, vooral de kerstkaarten. Fijne verjaardag en groeten aan iedereen.

• 28 December 2010 - 16:57

• 30 December 2010 - 14:17

Mark Scholten:

Hoi Sander !

Leuk dat jullie het zo naar de zin hebben zamen! Ik mis de Mie Goreng.
    Ben net in Sydney en het is erg leuk allemaal!
    Doe iedereen de groeten!
    (morgen gaan we vuurwerk bekijken hier)

Mark

• 02 Januari 2011 - 15:21

Bert En Siny:

Hallo Sander en de hele familie.
    Allereerst de beste wensen voor het jaar 2011. Naar aanleiding van alle berichtjes kunnen wij aannemen dat jullie en jij Sander in het bijzonder het heel mooi en gezellig hebben en dit is jullie ook te gunnen. Als de Indonesische TNT niet heeft gestaakt zal ons verjaardagskaartje de jarige Paulien op tijd hebben bereikt. Geniet nog even van het mooie weer, hier blijft het voorlopig nog winters.
    Groeten,

Bert en Siny.

• 03 Januari 2011 - 18:23

Suze En De Rest. :

Hallo Allemaal,
    Alles OKE daar,hier wel, allereerst de beste Wensen voor het nieuwe jaar, voor jullie allen. En was het daar ook zo koud en wit als hier??? En hebben jullie goed vuurwerk achtergelaten daar????????
    Nu nog MARIETJE alvast gefeliciteerd, en maak er nog een mooi feest van daar!!!!!!!!! Nou nog èèn dag, jammer hè.maar hier is het ook weer gezellig ofniet dan.....
    Vele Groetjes van ons.Marietje,Paulien,Anne,Frank en ik.....DOEI...............

• 04 Januari 2011 - 13:23

Kees En Annelies:

Dag allemaal,
    Op de valreep voordat de familie weer naar Nederland gaat. Marietje van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Een bijzondere verjaardag onderweg van Indonesie naar Nederland. Wij zijn benieuwd naar jullie verhalen. Nou Sander nog 18 dagen zie ik en dan ga jij ook weer naar huis. Het is hier niet zo koud meer als de afgelopen weken. De sneeuw is bijna weg.
    Wij zien jullie binnekort allemaal,

Groeten Kees en Annelies