Toch nog naar Singapore - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Sander Scholten - WaarBenJij.nu Toch nog naar Singapore - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Sander Scholten - WaarBenJij.nu

Toch nog naar Singapore

Door: sanderscholten

Blijf op de hoogte en volg Sander

09 November 2010 | Indonesië, Singaraja

Hallo mensen,

De afgelopen 2 weken zijn we gewoon weer naar de lessen op de universiteit geweest. We leren nu wel steeds meer mensen kennen en dat maakt alles ook gelijk een stuk makkelijker. Afgelopen zaterdag en die zaterdag daarvoor zijn we ’s avonds naar een rockconcert geweest in Singaraja op het strand. Het was een soort “battle of the bands” tussen verschillende bands uit de stad. Dit was best wel leuk en ook een mooie gelegenheid om op zaterdag avond even een biertje te drinken want echt uitgaan kun je hier in de buurt niet. Afgelopen zaterdag was de finale van “the battle” en na de tijd zaten we wat na met de manager van het concert. Hij vertelde dat de winnaar van “the battle” een album en een videoclip op mag nemen.. En het leek de beste man wel leuk dat wij in de videoclip gaan spelen, de videoclip zal worden opgenomen ergens in de buurt van Singaraja. We zullen zien wat het gaat worden haha. Verder zit ik nu bij het AK futsal team van de universiteit, we spelen dan 1 keer in de week tegen andere departementen van de uni. We hebben met ons team bij een sportzaak allemaal hetzelfde tenue besteld, namelijk dat van Arsenal en iedereen heeft zijn eigen naam met rugnummer achterop zijn shirt. We spelen op kleine kunstgrasveldjes van ongeveer 25 meter lang met een plofbal en handbaldoeltjes. Aankomende woensdag en donderdag hebben we ook de eerste toetsen. Op woensdag hebben we als het goed is een schriftelijke toets in het engels en donderdag een mondeling interview met de leraar. Ook komt woensdag een neef van mij voor een paar weken bij ons in huis logeren, zijn eindbestemming is Australië maar voor die tijd komt hij dus op Bali langs! We kunnen dan mooi buiten school om op Bali rondtrekken. Verder was ons plan om afgelopen weekend naar Amed te gaan maar dit hebben we uitgesteld tot aankomend weekend. Amed is een mooie plaats aan zee in het oosten van Bali, je kunt hier heel mooi snorkelen en duiken. Ook ligt Amed dicht bij de Gunung Angun, dit is de grootste van de twee vulkanen op Bali. Daar kunnen we dus ook nog mooi een beetje rondrijden.
Verder moet Sharon eind november voor de 3e keer, en als het goed is ook de laatste keer weer naar Singapore voor controle van haar ogen. Dan mag ik wel mee, we hebben al contact met de verzekering gehad en deze keer zullen ze de vliegtickets en hotel op mijn naam boeken! Als alles goed is met Sharon en haar ogen kunnen we dan mooi nog wat van Singapore zien.

Groeten!

• 09 November 2010 - 12:42

Lucy:

hai sander,
    leuk dat je neef komt. dat moet wouter zijn toch? veel succes met je tentamens. je bent duidelijk herkenbaar op de teamfoto!! wat een lengte!alle goeds van ons. kalmpjes aan hé?

• 09 November 2010 - 15:02

Peetoompje:

Hé kneupke!
    Ik lees het al; rockband, biertje drinken, videoclip, futsal, duiken, snorkelen, Singapore, Amed ... etc.
    Je bent er maar druk mee.
    Tja, en dan tussendoor ook nog een examen, da's irritant! Kun je die niet verzetten ofzo?
    Tante Lucy zegt dan wel dat je makkelijk te herkennen bent maar waarom zetten ze dan een 3 bij je op de foto? Dat is toch om je later weer te herkennen? Zo van: nr. 3 dat was die Hollander ... Sundar of zoiets?!?

Veel plezier nog!

• 09 November 2010 - 16:00

Maartje:

mooi werk broertje!
    gaaf ook dat je alsnog naar singapore mag.
    ik heb mn paspoort al op mn nachtkastje liggen, kan niet wachten tot wij samen dat eiland rond gaan crossen :)
    doe mark de groeten en heel veel plezier!
    dikke kus je zus

• 09 November 2010 - 18:48

Betsy T.:

Waarschuw de mensen vast dat in december nog een lange lengte zijn opwachting zal maken op Bali (wat een reacties al, iedereen is kennelijk tot leven gekomen na jouw LANG verwachte mailtje).

• 10 November 2010 - 12:51

Marietje:

nou als ik de verhalen van je lees krijg ik er steeds meer zin in ik heb een nieuw paspoort en volgende week de spuiten en dan kan het doorgaan ik heb erzin in groeten van marietje en jan

• 10 November 2010 - 19:03

WilleMien:

Nou,ik lees het wel weer!!Iedereen is me alweer voor geweest en nu heb ik niks meer te vertellen. Zo gaat dat nu altijd,grrr.Maar,mooidat je je zo goed vermaakt en aanpast.Ikhad ook niet anders verwacht van oons kleen.

• 14 November 2010 - 12:29

Kees En Annelies:

Hoi Sander, Ik, Annelies, had net Peter aan de telefoon die vertelde dat Mark bij jou is op dit moment. Leuk zeg! Heel veel plezier samen. Wouter vertelde dat hij jou een adres wil geven van een goede kennis van hem die in Singapore woont. Hij heeft hem in Zweden of in India ontmoet, dat weet ik niet meer precies. Als jij belangstelling hebt, kun jij Wouter ook mailen.
    Wat maak jij een hoop interessante dingen mee, geniet er van.

Hugs,

Kees en Annelies